Old Spice Epic Legend deodorant stick 50ml
Súvisiaci tovar
Podrobný popis
Informácie o výrobku
Vyskúšajte Epic Legend s vôňou parfémovej kvality: vôňa bourbonskej vanilky, čerešňového tabaku, údeného dubového dreva a hrejivého pižma vás premení na legendárneho rytiera sviežosti
Objavte zloženie s 3x aktívnou ochranou: trvácny parfum/ochrana proti pachom/so zložkami proti zápachu, takže voniate legendárne nonstop (pri každodennom používaní)
Zažite neviditeľnú sviežosť bez obsahu hliníkových solí: tuhý dezodorant Old Spice ako nindža udrží pocit sviežosti po celý deň a nezanechá žiadne viditeľné stopy ani na bielom, ani na čiernom oblečení
Vyskúšajte tuhý dezodorant na ochranu proti silnému zápachu z podpazušia, ktorý sa vyznačuje suchou a jednoduchou aplikáciou priamo na kožu (v porovnaní so sprejom Old Spice)
Obal vyrobený z 50 % recyklovaného plastu. Zachrániť svet pred zápachom je len začiatok hrdinskej vízie Old Spice
Informácie o značke
Dodatočné parametre
Kategória: | Dezodoranty a antiperspiranty |
---|---|
Hmotnosť: | 0.1 kg |
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.
Old Spice je americká značka produktov na starostlivosť o mužov, ktoré zahŕňajú vody po holení, deodoranty a antiperspiranty, šampóny a mydlá. Produkty vyrába spoločnosť Procter & Gamble. História značky siaha až k roku 1937, kedy Old Spice predstavila vôňu pre ženy s názvom Early American Old Spice. Po tomto úspechu prišli na trh aj s kozmetikou pre mužov, o ktorej dnes už vieme, že sa stala veľmi populárnou. Medzi produkty pre mužov patrili mydlo na holenie a voda po holení, predávané s námornou tematikou, na balení značky sa nachádzali najmä plachetnice.
Značka sa takmer od začiatkov vyznačuje jedinečnou komunikáciou. Sprchový gél Old Spice Classic sa predával so sloganom "Originál. Keby ho nenosil tvoj starý otec, neexistoval by si." Do pamäte sa okrem toho vryli aj reklamy s hercom Isaihaom Mustafom z roku 2010, ktoré motivujú ženy k tomu, aby si zakúpili Old Spice pre svojich mužov preto, aby voňali ako on. Reklamy mali tak veľký úspech, že sa v roku 2020 znova objavili na televíznych obrazovkách.