Old Spice RockStar deodorant stick 50ml
Súvisiaci tovar
Podrobný popis
Popis produktu
- tuhý dezodorant pre mužov Old Spice Rockstar
- s technológiou proti zápachu a dlhotrvajúcou vôňou parfémovej kvality
- citrusová vôňa jasného bergamotu a sviežeho jablka v kombinácii s drevitými tónmi
- nezanecháva žiadne viditeľné stopy ani na bielom, ani na čiernom oblečení
- s 0 % podielom hliníkových solí
Pánsky tuhý dezodorant Old Spice Rockstar chráni vašu pokožku pred nepríjemným zápachom až 48 hodín a zároveň nezanecháva stopy na čiernom a bielom oblečení. Jeho parfumovaná citrusová vôňa bergamotu a chrumkavého jablka v kombinácii s drevitými tónmi vám dodá pocit sviežosti. Udrží vašu pokožku sviežu a neodolateľne voňavú. Doprajte si starostlivosť od Old Spice!
- tuhý dezodorant pre mužov Old Spice Rockstar
- s technológiou proti zápachu a dlhotrvajúcou vôňou parfémovej kvality
- citrusová vôňa jasného bergamotu a sviežeho jablka v kombinácii s drevitými tónmi
- nezanecháva žiadne viditeľné stopy ani na bielom, ani na čiernom oblečení
- s 0 % podielom hliníkových solí
Dodatočné parametre
Kategória: | Deo stick |
---|---|
Hmotnosť: | 0.1 kg |
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.
Old Spice je americká značka produktov na starostlivosť o mužov, ktoré zahŕňajú vody po holení, deodoranty a antiperspiranty, šampóny a mydlá. Produkty vyrába spoločnosť Procter & Gamble. História značky siaha až k roku 1937, kedy Old Spice predstavila vôňu pre ženy s názvom Early American Old Spice. Po tomto úspechu prišli na trh aj s kozmetikou pre mužov, o ktorej dnes už vieme, že sa stala veľmi populárnou. Medzi produkty pre mužov patrili mydlo na holenie a voda po holení, predávané s námornou tematikou, na balení značky sa nachádzali najmä plachetnice.
Značka sa takmer od začiatkov vyznačuje jedinečnou komunikáciou. Sprchový gél Old Spice Classic sa predával so sloganom "Originál. Keby ho nenosil tvoj starý otec, neexistoval by si." Do pamäte sa okrem toho vryli aj reklamy s hercom Isaihaom Mustafom z roku 2010, ktoré motivujú ženy k tomu, aby si zakúpili Old Spice pre svojich mužov preto, aby voňali ako on. Reklamy mali tak veľký úspech, že sa v roku 2020 znova objavili na televíznych obrazovkách.